DIETA TESTOSTERON


Tani catering dietetyczny w opcji Testosteron do idealna propozycja dla aktywnych mężczyzn po 30 roku życia. Korzystne oddziaływanie tej diety docenią zarówno panowie aktywnie uprawiający sport (amatorsko i zawodniczo) i dbający o wzrost masy mięśniowej, jak również mężczyźni w średnim wieku, którym zależy, by odżywiać się zdrowo oraz smacznie i czuć się doskonale bez względu na okoliczności.
Ilość kwasów tłuszczowych w zdrowej diecie ma wpływ na poziom testosteronu w męskim organizmie. Dlatego też komponując posiłki przeznaczone dla panów, zwracamy szczególną uwagę na to, by znalazły się w nich produkty w nie obfitujące np. awokado, oliwa z oliwek czy wysokiej jakości prawdziwe masło. Na produkcję testosteronu wpływać może także korzystnie kwas oleinowy zawarty w oliwie, oleju rzepakowym i migdałach. Dlatego również ich nie może zabraknąć w pakiecie Testosteron.

Aby poziom androgenów w męskim ciele wzrastał w sposób harmonijny, należy w odpowiedni sposób połączyć dobroczynne działanie tłuszczy nasyconych i nienasyconych. Dodatkowo trzeba pamiętać o odpowiedniej ilości witamin z grupy B (niacyny i ryboflawiny), cynku, magnezu oraz witaminy D. W słonecznych porach roku pozyskujemy ją ze słońca, można ją również znaleźć w tłustych rybach morskich.

Przykładowe posiłki, które znajdziesz w menu tej diety

Śniadanie:

• omlet bananowy,
• diabelskie jajka sadzone,

 Śniadanie nr 2:

• jajka z twarożkiem i wędzonym łososiem,
• kanapki z twarożkiem i warzywami.

Obiad:

• zupa krem szpinakowa z fetą, drobiowe roladki z ryżem i sałatą,
• zupa pomidorowa, mix jarmużowy, łosoś po włosku.

Podwieczorek:

• twarożek z jabłkiem i cynamonem, chleb żytni,
• kanapki z pastą z tuńczyka.

Kolacja:

• sałatka z tuńczykiem i ryżem,
• sałatka z awakado i kurczakiem.