KETO ADAPTACJA


Nieustannie pracujemy nad poprawą jakości oferowanych przez nas usług cateringowych. To dlatego zbieramy opinie dotyczące wybranych potraw, regularnie modyfikując nasze jadłospisy tak, aby były smaczne i wyglądem zachęcały do konsumpcji. Dzięki stałej współpracy z dyplomowanym dietetykiem, pasjonatem dobrej kuchni, ale przede wszystkim zdrowej, łączymy zasady zdrowego odżywiania z fantazją naszych kucharzy. Nasz zespół tworzą wyłącznie ludzie z pasją i sercem do gotowania, żegnamy tych, którzy nie podzielają naszego światopoglądu i wierzymy, że w końcu sięgniemy szczytu. Specjalnie dla Was będziemy modyfikować nasze diety i wprowadzać coraz bardziej atrakcyjne jadłospisy.

Tym razem dedykujemy ofertę naszym keto klientom. Wspólnie z dietetykiem stworzyliśmy unikalną dietę keto, która będzie bardziej zróżnicowana do Państwa aktualnych potrzeb. Co to oznacza? Jako nieliczni, a może nawet pierwsi, postanowiliśmy wprowadzić wersję diety KETO na okres adaptacji, dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z tym sposobem odżywiania. Jadłospis będzie w wersji 2 lub 3 posiłków, idealnie dla tych, którzy planują odżywiać się w oknach żywieniowych. Dobierzemy składniki sprzyjające adaptacji, a każdy klient, który zakupy dietę otrzyma garść wskazówek pomocnych w wejściu w stan ketozy.

keto-adaptacja

Większość diet w cateringach oferuje wersje keto dla osób już zaadaptowanych. Taka opcja u nas również jest dostępna – w wersji dla cukrowych łasuchów będą 4 posiłki z deserem w wersji keto, dla bardziej wytrwałych będą to 2 lub 3 posiłki w zależności od kaloryczności. Dlaczego tak? Po pierwsze każdy jest inny i tym samym ma inną tolerancję węglowodanów. Niektórzy walczą z ochotą na słodycze i unikają nawet tłustych deserów, część z Państwa przejawia lub ma stwierdzoną zaburzoną gospodarkę cukrową i nawet dozwolone w diecie keto słodziki nie każdemu będą sprzyjać. Warto mieć wybór. Mniejsza ilość posiłków sprzyja ketozie i nam pozwala na skomponowanie ciekawszych posiłków o rozsądnej objętości, posiłki w diecie ketogenicznej cechują się wysoką kalorycznością ze względu na dużą zawartość tłuszczu, który jest najbardziej kalorycznym makroskładnikiem i ma największą gęstość odżywczą (w bardzo małej ilości mamy dużo kcal).

Porównując dietę ketogeniczną do wegańskiej, mamy wrażenie, że się poddajemy głodówce, dostając bardzo małą porcję obiadową, podczas gdy zwolennicy warzyw zajadają się bardzo dużymi porcjami, w które obfitują w niskokaloryczne warzywa. Pięć posiłków i 1200 kcal oznacza mikroskopijne porcje i niedosyt bardziej wizualny czy po protu wynikający z dotychczasowych przyzwyczajeń. Nie oznacza to jednak że będziemy głodni. W opnii dietetyka, lepiej jeść rzadziej, ale spożywac porcje rozsądnej wielkości, nie czując głodu przy dłuższej przerwie między posiłkami. Pamiętajcie, że przed wyborem odpowiedniej diety i kaloryczności warto skonsultować się z naszym dietetykiem. Bo najbardziej skuteczna dieta to dieta zindywidualizowana. Życzymy wszystkim smacznego i dużo wytrwałości. Lajkujcie nasze potrawy, a te najwyżej ocenione będą częściej wracać na wasze talerze. Dla bardziej wymagających nadal oferujemy diety indywidualne, które nasi kucharze przełożą na smaczne posiłki, a kierowcy dostarczą pod drzwi.