KETO ADAPTACJA


Nieustannie pracujemy nad poprawa jakości oferowanych przez nas usług cateringowych. To dlatego zbieramy opinie dotyczące wybranych potraw, regularnie modyfikując nasze jadłospisy tak, aby był smaczne i wyglądem zachęcały do jedzenia. Dzięki stałej współpracy z dyplomowanym dietetykiem, pasjonatem dobrej kuchni, ale przede wszystkim zdrowej, łączymy zasady zdrowego odżywiania z fantazja naszych kucharzy. Nasz zespół tworzą wyłącznie pasjonaci, żegnamy tych, którzy nie podzielają naszego światopoglądu, wierzymy, ze w końcu sięgniemy szczytu. Specjalnie dla Was będziemy modyfikować nasze diety i wprowadzać coraz bardziej atrakcyjne diety i jadłospisy.

Tym razem dedykujemy ofertę naszym keto klientom. Już wkrótce wspólnie z Panią Dietetyk stworzymy unikalną dietę keto, która będzie bardziej zróżnicowana do Państwa aktualnych potrzeb. CO to oznacza? Jako nieliczni, a może nawet pierwsi, postanowiliśmy wprowadzić wersję diety KETO na okres adaptacji, dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z tym sposobem odżywiania. Jadłospis będzie w wersji 2 lub 3 posiłków, idealnie dla tych którzy planują odżywiać się w oknach żywieniowych. Dobierzemy składniki sprzyjające adaptacji, a każdy klient, który zakupy dietę otrzyma garść wskazówek pomocnych w wejściu w stan ketozy.

keto-adaptacja

Większość diet w cateringach oferuje wersje keto dla osób już zaadaptowanych. Taka opcja u nas również będzie dostępna – w wersji dla cukrowych łasuchów będą 4 posiłki z deserem w wersji keto, dla bardziej wytrwałych będą to 2 lub 3 posiłki w zależności od kaloryczności. Dlaczego tak Po pierwsze każdy jest inny, i tym samym ma inna tolerancje węglowodanów, niektórzy walczą z ochotą na słodycze i unikają nawet tłustych deserów, część z Państwa przejawia lub ma stwierdzoną zaburzoną gospodarkę cukrową i nawet dozwolone w keto słodziki nie każdemu będą sprzyjać. Warto mieć wybór. Mniejsza ilość posiłków sprzyja ketozie i nam pozwala na skomponowanie ciekawszych posiłków o rozsądnej objętości, posiłki w diecie ketogenicznej cechują się wysoką kalorycznością ze względu na wysoka zawartość tłuszczu który jest najbardziej kalorycznym makroskładnikiem.

Oznacza to że w małej ilości pożywienia będzie dużo więcej kalorii. Porównując dietę ketogeniczną do wegańskiej, mamy wrażenie, że się głodzi, dostają małą porcję obiadową, podczas gdy zwolennicy warzyw zajadają się bardzo dużymi porcjami, w które obfitują w niskokaloryczne warzywa. Pięć posiłków i 1200 kcal oznacza mikroskopijne porcje i niedosyt, lepiej je skoncentrować w 2-3 porcjach i cieszyć się życiem. Pamiętajcie że przed wyborem odpowiedniej diety i kaloryczności warto skonsultować się z naszym dietetykiem. Bo najbardziej skuteczna dieta to dieta zindywidualizowana.
Życzymy wszystkim smacznego i dużo wytrwałości. Lajkujcie nasze potrawy, a te najwyżej ocenione będą częściej wracać na wasze talerze.
Dla bardziej wymagających nadal oferujemy diety indywidualne, które nasi kucharze przełożą na smaczne posiłki a kierowcy dostarczą pod drzwi.